.

17 Nis 2012

Blogger Widget / Eklenti Ortalama


Blogger Widget / Eklenti Hizalama

Tam olarak bir eklenti olmayan bu yazımızda , Bir çok blogger kullanıcısının ortak sorunu olan , eklediğiniz eklenti / gadget'in eklediğiniz yerde sağa yada sola dayalı durarak görüntü bozukluğuna yol açmasını engelleyeceğiz..

Basit olan bu işlemi Bir çok blogger kullanıcısı biliyordur , Bilmeyenler için anlatım aşağıda..

Bloggera eklediğiniz gadget / eklentinin bulunduğu kodu aşağıda kırmızı ile gösterilen kodlar arasına alın..
<center> BURAYA EKLENTİ KODUNUZ </center>
Yapmanız gereken sadece bu kadar..


Eklentileri.blogspot.com Hakkında.


Blogumuz ilk yayınından bu güne , blogger eklentilerini , tüm blogger kullanıcılarına ulaştırmak için yayın yapmış , bu süre içinde hiç bir şekilde kar/gelir elde etmemiş , etmiyecektir..Lütfen desteklerinizi bizden esirgemeyin..

Bizi Facebook ve Twitter üzerinden de takip edebilirsiniz..

2 yorum:

BipoMan dedi ki...

Saol usta ben bunu biliyordum.Acaba sizin gadgetlerin başlığını ortalama yöntemi bilginiz var mı?
Gadeged içeriğini ortayalbiliyorum ama başlığını ortalayamıyorum...

Eklentileri.Blogspot dedi ki...

@Mesut ZEYTİN

Bu konuyla ilgili , eklentileri.blogspot@gmail.com adresinize , blog adresinizi içeren bir mail atın temanızı inceleyip yardımcı olayım.

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.